Anque os karcross non sean o meu fuerte,o video esta moi chulo
Grazas... Supoño que cada un tira polo seu...
Tamén teño algunas outras imaxes das carreiras de coches e supercrosscar... o mellor tamen as acabo subindo... pero mais adiante que ando liadillo..
Publicado: 01/07/2008 17:19
SeatleonFR
Cogiendo manos
AdriancinhoDI escribió:
LaTeLvAsPoRt escribió:
moi bo o video
un saludo
pistolero08 escribió:
Anque os karcross non sean o meu fuerte,o video esta moi chulo
Grazas... Supoño que cada un tira polo seu...
Tamén teño algunas outras imaxes das carreiras de coches e supercrosscar... o mellor tamen as acabo subindo... pero mais adiante que ando liadillo..
Taria ben!!!!
_________________ Moya:"Para derecha se abre y se cierra maaas.... para rasante affffffondo en 6ª... para izq.... OSTIA PUTA EL ANIMAL!!! para izquierda buena maaaaas... HEMOS PINCHAO NO CARLOS? para derecha..."
Sainz:"SI, SI... HEMOS PINCHAO...
Publicado: 01/07/2008 17:24
AdriancinhoDI
Luchando por el podio
Por certo... se vos molan e queredes dadelles votos positivos...
Eu non gano nada mais que o feito de que os videos salen mais arriba nas listas, co cal os ve mais xente e, polo tanto, os patrocinadores poñense mais contentos
Publicado: 01/07/2008 17:27
SeatleonFR
Cogiendo manos
non hai nada coma ter os patrocinadores contentos
xa telo meu voto!!
_________________ Moya:"Para derecha se abre y se cierra maaas.... para rasante affffffondo en 6ª... para izq.... OSTIA PUTA EL ANIMAL!!! para izquierda buena maaaaas... HEMOS PINCHAO NO CARLOS? para derecha..."
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro